Główne zadania i obowiązki:
• Wspieranie kierownika sklepu w zarządzaniu zespołem i w realizacji zamierzonych celów
• Zastępowanie kierownika sklepu pod jego nieobecność
• Realizowanie zadań administracyjnych
• Profesjonalna obsługa klienta
• Motywowanie pracowników
• Nadzór nad estetyką przestrzeni sprzedażowej i planowanie promocji
• Komunikacja z działem zakupów, marketingu i visual merchandisingu
Wymagania:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Język angielski na poziomie komunikatywnym
• Otwartość i indywidualne podejście do klienta
• Umiejętność kierowania zespołem
• Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Atrakcyjne, wypłacane na czas wynagrodzenie
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Rabaty pracownicze
• Wsparcie przyjaznego i otwartego zespołu
• Lokalizacja: Warszawa Arkadia
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Rozwiń