Opis stanowiska pracy
Opis stanowiska pracy:
- Dozorowanie instalacji urządzeń Centrum, sprawdzanie stanu technicznego urządzeń dozorowanych przez system BMS i współpraca z koordynatorem.
- Niezwłoczne zabezpieczanie i zgłaszanie kierownikowi obiektu:
o wszelkich stwierdzonych uszkodzeń lub dewastacji instalacji i urządzeń;
o awarii i usterek urządzeń sterowanych z sytemu BMS;
- nieprawidłowości w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa Najemcom i klientom Centrum.
- Przekazywanie pracownikom bieżących usterek systemów i instalacji w uzgodnieniu z kierownictwem i Help Desk – iem.
- Sprawdzanie, kompletowanie dokumentacji bieżących adaptacji Najemców na Centrum oraz przeprowadzanie z kierownikiem obiektu odbiorów w tych lokalach.
- Uczestnictwo z kierownikiem obiektu w procesie prowadzania adaptacji pomieszczeń zgodnie z dostarczona dokumentacją wykonawczą. Współpraca z podwykonawcami w procesie adaptacji.
- Archiwizowanie wersji elektronicznych dokumentacji powykonawczych wykonywanych na Centrum adaptacji.
- Nadzorowanie i kontrola napraw instalacji urządzeń zgodnie z harmonogramem rocznym przeglądów, w tym:
- instalacji i urządzeń wentylacji , klimatyzacji;
- urządzeń automatyki pomp, wentylatorów bytowych , ppoż;
- układu automatyki CT, WL, CW i związanych z nimi instalacji;
- układów automatyki pompowni i przepompowni ścieków;
- automatyki układu fontanny;
- pozostałych układów będących na wyposażeniu technicznym obiektu.
- Nadzorowanie wymaganych przeglądów instalacji zgodnie z rocznym harmonogramem i ustalanie przeglądów z kierownictwem.
- Przekazywanie zadań do realizacji dla pracowników w trakcie dnia i pisemnie w czasie godzin nocnych pracy serwisu.
- Współpraca i nadzorowanie firm wykonujących prace na odrębne zlecenia dotyczące układów automatyki i urządzeń jak : CARRIER, JCI, BMS Serwis, i innych.
- Ustalanie harmonogramu dyżurów pracowników we współpracy z Help Desk-iem i kierownikiem obiektu.
- Ustalanie i nadzorowanie miesięcznych zakupów w formie materiałówki przekazywanej do Blue City.
- Zlecanie i realizowanie bieżących zakupów dla serwisu technicznego.
- Kontrola i sprawdzanie przygotowanych przez Help Desk rozliczeń miesięcznych mediów dla Centrum.
- Przygotowanie z kierownikiem raportu miesięcznego o stanie : budowlanym, urządzeń i instalacji na wyposażeniu Centrum, realizacji zdań oraz pracach wykonanych przez serwis i podwykonawców.
- Nadzorowanie w systemie BMS niezbędnych urządzeń zgodnie z harmonogramem funkcjonowania Centrum.
- Zastępowanie kierownika obiektu i współpraca z Dyr. Operacyjno – Technicznym Centrum w zakresie powierzonych zadań do realizacji.
- Współpraca z Ochroną Obiektu i Serwisem Sprzątającym w sytuacjach awaryjnych.
- Wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb Centrum zleconych przez Dyrektora Operacyjno -Technicznego lub Dyr. Do Spraw Bezpieczeństwa.
Wymagania
Wymagania:
- Uprawnie elektryczne SEP E i D do 15kV ( G1 ) oraz cieplne E i D.( G2)
- Znajomość AUTOCAD
- Doświadczenie w zakresie obsługi instalacji elektrycznych, HVAC, wod-kan., gazowych, ppoż., itd.
- Mile widziane doświadczenie w firmach świadczących usługi utrzymania technicznego
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej obiektu
- Dobra organizacja pracy
- Wysoka kultura osobista
Prezentacja firmy
OKIN FACILITY specjalizuje się w dostarczaniu zintegrowanych usłu...
OKIN FACILITY specjalizuje się w dostarczaniu zintegrowanych usług w zakresie zarządzania obiektami, obejmujących usługi techniczne (hard services) – takie jak: administracja i konserwacja budynków, interwencje w nagłych przypadkach i zarządzanie energią, przeglądy techniczne i serwis urządzeń – oraz usługi administracyjne (soft services): ochronę obiektów, obsługę recepcji, wsparcie typu helpdesk, sprzątanie, itp. OKIN FACILITY stara się nieustannie ulepszać świadczone usługi i oferuje swoim klientom wyjątkowe zasoby wiedzy specjalistycznej zdobytej dzięki przynależności do międzynarodowej koalicji European Customer Synergy S.A. Obecnie firma OKIN obsługuje 9.000 budynków o łącznej powierzchni ponad sześciu milionów metrów kwadratowych. Do grona naszych klientów należą: ČEZ Group, AHOLD, Komerční Banka a.s. i wiele innych podmiotów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/01/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Automatyka, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis