Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/1859
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku:
nadzoruje pracę dyspozytorów medycznych, ze szczególnym uwzględnieniem sposobu przeprowadzania rozmów, decyzji,
podejmowanych w zakresie dysponowania oraz odmów zadysponowania zespołów ratownictwa medycznego, obsługi,
zdarzeń, w tym zdarzeń z dużą liczbą poszkodowanych,
wspomaga opracowywanie szczegółowego sposobu funkcjonowania dyspozytorni medycznej
przygotowuje, weryfikuje i aktualizuje wykazy i opracowania,
współuczestniczy w planowaniu finansowania dyspozytorni medycznej oraz nadzoruje i koordynuje realizację przedsięwzięć,
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), medyczne, kierunek: pielęgniarstwo
Pozostałe wymagania:
- Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):Wykształcenie: wyższe - co najmniej studia pierwszego stopnia na kierunku pielęgniarstwo i posiadanie kwalifikacji.Wymaganych dla pielęgniarki systemu lub uzyskanie co najmniej tytułu zawodowego licencjata wymaganego dla ratownika medycznego.Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w realizacji zadań na stanowisku dyspozytora medycznego.Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeks postępowania administracyjnego.Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.Znajomość przepisów z zakresu systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego.Znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.Umiejętność zarządzania zespołem w tym: rozwiązywanie konfliktów w zespole, motywowanie pracowników; praca podpresją czasu, umiejętność współdziałania, umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stresKomunikatywność.W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Co oferujemy:Indywidualny rozkład czasu pracy.Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.Dopłata do biletów na imprezy kulturalne.Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.Dostępność:Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu nie składaj dokumentupotwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,wyniósł co najmniej 6%.Warunki pracy:Praca w siedzibie Urzędu, budynek C - parter, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, kontakty z: podmiotami leczniczymi (SOR, IP, JWS), Policją, PSP, centrami powiadamiania ratunkowego, dyspozytorniami medycznymi w innychrejonach operacyjnych. Na stanowisku pracy występują zadania wymagające umiejętności szybkiego reagowania, koncentracji, zrównoważenia emocjonalnego, dobrej pamięci, skrupulatności, spostrzegawczości oraz umiejętności radzenia sobie ze stresem. Windy w budynku przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze budynku A.Dodatkowe informacje:Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie jeżeli nie podałeś adresu e-mail).Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane:- oświadczenia,- list motywacyjny,- CV.Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):List motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.Kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje.CV- zawierające dane, o których mowa w art. 22(1) §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniuprzepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Aplikuj do: 28 lipca 2025W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 154165" na adres: Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce.Dokumenty należy złożyć do: 28.07.2025Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.Przetwarzanie danych osobowych:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Miejsce pracy: Al. IX Wieków 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/07/2025
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja Publiczna, Praca Kadra zarządzająca