Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/08/2018.

Zastępca Głównego Księgowego

Poznań, wielkopolskie

HRK S.A

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej,

obecnie poszukujemy kandydatów na nowo utworzone stanowisko:

Zastępca Głównego KsięgowegoMiejsce pracy: Poznań

Zadania:

  • Zbudowanie Zespołu Księgowego przy współpracy z Głównym Księgowym/Główną Księgową.
  • Wsparcie przy przeniesieniu procesów księgowych z Centrum Usług Wspólnych do wewnętrznych struktur Spółki.
  • Wsparcie w zarządzaniu pełną księgowością Spółki.
  • Współodpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia podatkowe, sporządzanie deklaracji i prowadzenie dokumentacji podatkowej;
  • Wsparcie w nadzorowaniu zgodności procedur finansowych ze zmianami w przepisach prawnych i podatkowych, implementowanie procedur ograniczających ryzyka podatkowe.
  • Znaczący udział w przygotowaniu rocznych sprawozdań finansowych.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
  • Systematyczna kontrola poprawności zapisów księgowych, przepływów pieniężnych oraz sporządzonych rezerw. 
  • Inicjowanie działań w zakresie usprawniania procesów księgowych i organizacyjnych.
  • Reprezentowanie firmy przed organami podatkowymi i innymi podmiotami i instytucjami.
  • Planowanie pracy Działu Księgowego.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe finansowe, ekonomiczne lub rachunkowe.
  • Minimum 6 lat doświadczenia zawodowego (w tym minimum 4 lata na stanowisku Starszego Księgowego/Samodzielnego Księgowego  w spółkach produkcyjnych).
  • Znajomość Polskiej Ustawy o Rachunkowości, Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej oraz prawa podatkowego.
  • Doświadczenie w sporządzaniu rozliczeń podatkowych, a także w składaniu deklaracji podatkowych, w tym VAT i CIT.
  • Doświadczenie w rozliczaniu transakcji eksportu, importu, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów oraz wewnątrzwspólnotowych dostaw towarów.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum B1).
  • Znajomość MS Office i doświadczenie w pracy na systemach ERP.

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry