Opis stanowiska pracy
BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o. od ponad 30 lat istnieje na rynku ogólnopolskim świadcząc usługi inwestycyjno - remontowe oraz konsultingowe.
W związku z dynamicznym rozwojem usług poszukujemy kandydatów na stanowisko:
ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Zakres obowiązków:
- księgowanie dokumentów
- prowadzenie ewidencji księgowych
- przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi
- bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych
- przygotowywanie bieżących zestawień oraz raportów
- bieżąca współpraca z głównym księgowym
- Biegła znajomość rozliczeń robót budowlanych remontowych montażowych
- Kompletowanie dokumentów stanowiących podstawę księgowań
- Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki
- Bieżące sporządzanie sprawozdań finansowych
- Kontrola formalno-rachunkowa wszystkich dokumentów księgowych oraz dokumentów z nimi powiązanych
- Bieżąca ewidencja wszelkich dokumentów księgowych
- Bieżąca analiza i rozliczanie wszelkich kosztów
- Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
- Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
- Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
- Bieżąca współpraca z Zarządem Spółki i wyznaczonymi pracownikami w zakresie finansowo-księgowym
- Bieżąca kontrola stanu należności i zobowiązań wraz z przygotowaniem zestawień
- Bieżący monitoring terminowości płatności należności i zobowiązań
- Zarządzanie: wadiami, kaucjami, gwarancjami, kredytami, pożyczkami, lokatami i innymi usługami finansowymi, itp.
- Sporządzanie wszelkich wniosków kredytowych oraz gwarancji finansowych
- Kompleksowe działania windykacyjne,
- Nadzór nad dokumentacją rozliczeniową leasingu, umowami kredytowymi oraz innymi umowami bankowymi
- Sporządzanie projektów przepisów wewnętrznych w tym zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzani i rozliczania inwentaryzacji, itp.
- Działanie na rzecz rozwoju systemu finansowego spółki oraz kontrola jej kondycji finansowej.
Wymagania:
- Wykształcenie o profilu rachunkowość, ekonomia lub finanse
- Min. 5 letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku
- Zdolność zdecydowanego, skutecznego i efektywnego zarządzania podległym, wieloosobowym zespołem
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem finansowo-księgowym
- Znajomość Polskiej Ustawy o Rachunkowości, oraz prawa podatkowego, oraz praktyczna wiedza z zakresu controlingu
- Umiejętności praktycznego stosowania przepisów prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości
- Umiejętność sporządzania bilansów i sprawozdań finansowych,
- Znajomości zasad Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej,
- Znajomość programu finansowo-księgowego Symfonia
- Bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel
- Umiejętności samodzielnego planowania i organizacji pracy
- Zdolność myślenia analitycznego
- Wysokie poczucie odpowiedzialności
- Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywności, zaangażowania i systematyczności w wykonywaniu
- obowiązków
Mile widziane/preferowane:
- Doświadczenie w branży budowlanej i produkcyjnej
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
- Udział w ciekawych i rozwojowych projektach
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Podnoszenie kompetencji poprzez udział w licznych szkoleniach zawodowych
Pierwszym etapem rekrutacji jest wysłanie aplikacji w języku polskim zawierającej CV oraz list motywacyjny.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Prezentacja firmy
Spółka Budoserwis jest prężnie działającym ośrodkiem konsultingowym oraz...
Spółka Budoserwis jest prężnie działającym ośrodkiem konsultingowym oraz inwestycyjno-remontowym. Jest jedną z pierwszych firm z kapitałem polskim, która w latach 90-tych była zaangażowana w procesy restrukturyzacyjne przemysłu ciężkiego. Specjalizujemy się w usługach doradczych z zakresu wycen, analiz i ekspertyz oraz zapewniamy kompleksową i profesjonalną obsługę rynku nieruchomości. Dostosowujemy się do potrzeb Klientów, dlatego stale doskonalimy i poszerzamy zakres świadczonych usług. Pomagamy w wyborze właściwych scenariuszy postępowania, które zapewniają utrzymanie wysokiej pozycji na rynku oraz ułatwiają procesy restrukturyzacji i przekształceń.
Drugim filarem działalności spółki są montaże, remonty maszyn, urządzeń i instalacji, a także generalne wykonawstwo inwestycji. Realizujemy prace w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/04/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Kadra zarządzająca