#

Zastępca głównego księgowego z jęz. angielskim

Adecco Poland Sp. z o.o.

Szczecin, zachodniopomorskie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Zastępca głównego księgowego z jęz. angielskim

Miejsce pracy: Szczecin

Opis stanowiska:

  • Koordynowanie i prowadzenie pełnej księgowości.
  • Kontrola merytoryczna nad procesami księgowymi i ich zgodnością z obowiązującą w Spółkach Polityką Rachunkowości oraz przepisami prawa.
  • Analiza i uzgadnianie kont, wprowadzanie przelewów do bankowości internetowej.
  • Uzgadnianie sald oraz rozrachunków z dostawcami, odbiorcami i pracownikami działu zakupów.
  • Terminowe i poprawne zamknięcie okresów księgowych.
  • Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod kątem poprawności odliczenia podatku VAT i zakwalifikowania zakupów do kosztów uzyskania przychodów.
  • Współpraca przy aktualizacji procedur i instrukcji księgowych.
  • Terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami przygotowywanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i innych informacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne (NBP, GUS).
  • Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań, rozwój i automatyzacja systemu finansowo-księgowego.
  • Współpraca z bankami, instytucjami finansowymi, urzędami skarbowymi i innymi kontrahentami w celu prawidłowego i rzetelnego wykonania powierzonych zadań.
  • Współpraca z zewnętrznymi organami kontroli i nadzoru, audytorami zewnętrznymi, w tym audytorem finansowym.
  • Organizowanie, nadzór i rozliczanie inwentaryzacji majątku stanowiącego własność Spółki i kontrolowanego przez spółkę.
  • Nadzór nad obsługa płatności zobowiązań i należności Spółki, monitorowanie terminowości zapłat.
  • Współpraca z pozostałymi departamentami w spółce.

Wymagania Pracodawcy:

  • Wykształcenie wyższe - preferowane rachunkowość, finanse, ekonomia,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • Min 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w raportowaniu i przygotowywaniu sprawozdań finansowych oraz GUS, NBP, deklaracji VAT, CIT,
  • Praktyczna znajomość Ms Office, w tym MS Excel,
  • Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem,
  • Doświadczenie w ewidencji środków trwałych.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę stałą,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wynikające z doświadczenia i prezentowanych kompetencji, a do tego pakiet realnych do uzyskania premii,
  • Unikalną możliwość udziału w realizacji potężnej inwestycji,
  • Międzynarodowe środowisko biznesowe,
  • Dużą samodzielność na zajmowanym stanowisku,
  • Bogaty pakiet benefitów.


Numer referencyjny: ZGK/SZN/02.20
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi