Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Zastępca głównego księgowego z jęz. angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska:
- Koordynowanie i prowadzenie pełnej księgowości.
- Kontrola merytoryczna nad procesami księgowymi i ich zgodnością z obowiązującą w Spółkach Polityką Rachunkowości oraz przepisami prawa.
- Analiza i uzgadnianie kont, wprowadzanie przelewów do bankowości internetowej.
- Uzgadnianie sald oraz rozrachunków z dostawcami, odbiorcami i pracownikami działu zakupów.
- Terminowe i poprawne zamknięcie okresów księgowych.
- Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod kątem poprawności odliczenia podatku VAT i zakwalifikowania zakupów do kosztów uzyskania przychodów.
- Współpraca przy aktualizacji procedur i instrukcji księgowych.
- Terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami przygotowywanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i innych informacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne (NBP, GUS).
- Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań, rozwój i automatyzacja systemu finansowo-księgowego.
- Współpraca z bankami, instytucjami finansowymi, urzędami skarbowymi i innymi kontrahentami w celu prawidłowego i rzetelnego wykonania powierzonych zadań.
- Współpraca z zewnętrznymi organami kontroli i nadzoru, audytorami zewnętrznymi, w tym audytorem finansowym.
- Organizowanie, nadzór i rozliczanie inwentaryzacji majątku stanowiącego własność Spółki i kontrolowanego przez spółkę.
- Nadzór nad obsługa płatności zobowiązań i należności Spółki, monitorowanie terminowości zapłat.
- Współpraca z pozostałymi departamentami w spółce.
Wymagania Pracodawcy:
- Wykształcenie wyższe - preferowane rachunkowość, finanse, ekonomia,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- Min 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w raportowaniu i przygotowywaniu sprawozdań finansowych oraz GUS, NBP, deklaracji VAT, CIT,
- Praktyczna znajomość Ms Office, w tym MS Excel,
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem,
- Doświadczenie w ewidencji środków trwałych.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę stałą,
- Atrakcyjne wynagrodzenie wynikające z doświadczenia i prezentowanych kompetencji, a do tego pakiet realnych do uzyskania premii,
- Unikalną możliwość udziału w realizacji potężnej inwestycji,
- Międzynarodowe środowisko biznesowe,
- Dużą samodzielność na zajmowanym stanowisku,
- Bogaty pakiet benefitów.
Numer referencyjny: ZGK/SZN/02.20
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.