Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

zastępca dyrektora

GDDKiA Oddział Wrocław
ul. Powstańców Śląskich 186
53-139 Wrocław


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie pracą podległych pracowników,
  • nadzorowanie prowadzenia gospodarki finansowej Oddziału, w tym kontrolowanie procesu planowania i realizacji dochodów i wydatków oraz nadzorowanie i koordynowanie przygotowania sprawozdań w tym zakresie celem zapewnienia prawidłowego wykorzystania środków publicznych oraz dostarczenia rzetelnej i terminowej informacji finansowej. Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem rachunkowości Oddziału zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu zapewnienia właściwego przebiegu operacji gospodarczych, dostarczenia informacji finansowych dotyczących Oddziału i jego przedsięwzięć oraz uzyskania podstaw do podejmowania decyzji operacyjnych i kontroli zgodności rzeczywistego przebiegu procesów gospodarczych z założeniami,
  • sprawowanie nadzoru nad planowaniem, rozwojem oraz wdrażaniem polityki i procedur w celu wsparcia działalności podstawowej Oddziału, w tym sprawnego funkcjonowania zaplecza administracyjnego. Sprawowanie kontroli nad optymalizacją procesów i kosztów zarządzania majątkiem Oddziału, w tym nadzorowanie gospodarki nieruchomościami – siedziby Oddziału i Rejonów, ich zapleczy technicznych, magazynowych i socjalnych, nadzorowanie gospodarki środkami transportu oraz wyposażenia pracowników,
  • nadzorowanie i koordynowanie prawidłowości planowania i wykorzystania środków PT POIiŚ w części realizowanej przez Oddział,
  • sprawowanie nadzoru nad zasobami infrastruktury informatycznej Oddziału, nadzorowanie wyposażenia komórek organizacyjnych w sprzęt komputerowy i oprogramowanie ściśle współpracując z właściwą komórką organizacyjną w Centrali GDDKiA w zakresie planowanych i realizowanych przedsięwzięć informatycznych.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- wyjazdy służbowe krajowe bądź zagraniczne,
- obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacja o metodach naboru:

- I etap - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- II etap - pisemny sprawdzian wiedzy w formie testowej, testy kompetencyjne,
- III etap - rozmowa kwalifikacyjna
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dane osobowe kandydatów/tek zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, Poz. 94 ze zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, Poz. 1505 ze zm.).
Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/208232846-wzor.pdf

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (071) 33-47-350.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe w zakresie ekonomii lub finansów lub nauk o zarządzaniu,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
w jednym z obszarów: finansów i/lub księgowości i/lub zamówień publicznych i/lub gospodarki nieruchomościami i/lub rozliczania środków pochodzących z UE i/lub obsługowo – organizacyjnym,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów: o rachunkowości, finansach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, podatku dochodowym, podatku VAT, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, zamówień publicznych, gospodarce nieruchomościami,
  • kompetencje kierownicze: zorientowanie na osiąganie celów, zarządzanie personelem, zarządzanie zasobami, dzielenie się wiedzą, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, etyczne postępowanie, skuteczna komunikacja, orientacja na świadczenie usług, myślenie systemowe,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów dnia 18 października 2006 r. (Dz.U. Nr 218, poz. 1592) - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r,
  • umiejętność obsługi komputera – MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości, ubezpieczeń społecznych, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami,
  • uprawnienia głównego księgowego,
  • prawo jazdy kat. B.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  •  oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów dnia 18 października 2006 r. (Dz.U. Nr 218, poz. 1592) - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia uprawnień głównego księgowego
  • kopia prawa jazdy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/12/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi