Opis stanowiska pracy
Kuratorium Oświaty w PoznaniuWielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
zastępca dyrektora delegatury Delegatura w KoniniePoznań
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- planowanie, organizowanie i bezpośredni nadzór nad realizacją zadań delegatury związanych z przeprowadzanymi ewaluacjami, kontrolami i monitorowaniem
- nadzór nad jakością raportów z przeprowadzonej ewaluacji przedkładanych przez wizytatorów do podpisu Kuratorowi, kontrola pod względem merytorycznym, stylistycznym i językowym. Dbanie o terminowość przedkładania raportów do podpisu Kuratora
- zastępowanie dyrektora delegatury w czasie jego nieobecności, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań delegatury
- zarządzanie personelem, w szczególności poprzez organizowanie narad i szkoleń w zakresie ewaluacji w celu bieżącego przekazywania wszystkich istotnych informacji, a w szczególności mających wpływ na sposób wykonywania zadań
- nadzór nad jakością dokumentów tworzonych w trakcie postępowań związanych z awansem zawodowym nauczycieli
- zarządzanie zasobami w zakresie powierzonych zadań przez dyrektora delegatury w szczególności poprzez monitorowanie efektów pracy wydziału w obszarze ewaluacji i zbierania informacji o pracy dyrektorów szkół i placówek, kształtowanie pozytywnego wizerunku Kuratorium oraz wdrażanie zasad wykonywania kontroli zarządczej
- wspomaganie wizytatorów w zakresie sprawowanego nadzoru pedagogicznego nad szkołami i placówkami
Warunki pracywarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu,
- wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami,
- wystąpienia publiczne związane z reprezentowaniem urzędu,
miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
- stanowisko pracy znajduje się na drugim piętrze budynku biurowego,
- budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe,
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- list motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia oferty,
- wymagane dokumenty i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem i datą sporządzenia,
- kandydaci/ kandydatki zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną lub pocztową,
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia do urzędu),
- oferty kandydatów, z którymi nie można nawiązać stosunku pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej, możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie oferty te podlegają komisyjnemu zniszczeniu,
- oferty kandydatów, z którymi można nawiązać stosunku pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej, zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia objęcia stanowiska przez wybranego kandydata,
- przewidywane wynagrodzenie zasadnicze brutto 5283,10 – 6018,32
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 780 386 018.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- nauczyciele mianowani lub dyplomowani, którzy ukończyli studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, posiadający: ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli, lub co najmniej dwuletni staż pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek
- nauczyciele akademiccy posiadający co najmniej pięcioletni staż pracy w szkole wyższej i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania
- znajomość przepisów prawa oświatowego i umiejętność ich interpretacji
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem w oświacie oraz dotyczących nadzoru pedagogicznego
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz służby cywilnej
- zdolność analitycznego myślenia i samodzielność
- umiejętność pracy w zespole
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Power Point, poczta e-mail, system informacji prawnej LEX)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych
- umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialności
- kreatywność
- zarządzanie zasobami i personelem
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia aktu nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego
- kopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia w zakresie zarządzania lub administracji
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2020-02-01
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
pok. 339 - budynek B - Kancelaria