#

Z-ca specjalisty ds. technicznych

Domel-Domy Sp. z o.o.

Jaworzno, śląskie

Opis stanowiska pracy

Miejsce wykonywania pracy: Siedziba Spółki

Podległość bezpośrednia stanowiska: Specjalista ds. technicznych

Współpraca z innymi stanowiskami: Dział techniczny, Dział księgowości Spółki

 

Podstawowe zadania na stanowisku

  • Prowadzenie całokształtu spraw i zagadnień o charakterze technicznym i inwestycyjnym związanym z zarządzaniem, administrowaniem budynkami mieszkalnymi i innymi nieruchomościami.
  • Dbanie o poprawę stanu technicznego zarządzanych obiektów.
  • Kontrola nad pracami budowlanymi i ich odbiór.
  • Utrzymanie w sprawności instalacji technicznej budynków.
  • Usuwanie bieżących problemów technicznych zaistniałych w budynkach i nieruchomościach.
  • Współpraca przy realizowaniu planów remontowych w zakresie przyjętym przez Wspólnoty.
  • Nadzór nad wykonywaniem prac budowlanych i instalacyjnych na poszczególnych obiektach.
  • Kontakty z wykonawcami robót budowlanych.
  • Archiwizowanie dokumentów, oraz prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych.
  • Współpraca z działem prawnym, technicznym, z księgowością, oraz administracją

 

Wymagane kwalifikacje

  • Wykształcenie techniczne wyższe,
  • uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej, lub w branży budowlanej - warunek konieczny.
  • Znajomość prawa budowlanego.

 

Doświadczenie

  • Mile widziane doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami lub budowlanej

 

Umiejętności

  • Pracy samodzielnej i zespołowej
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Prawo jazdy kat.: B

 

Okres próbny 3 miesiące

  • Wynagrodzenie w okresie próbnym 3800

 

Kryteria oceny

  • Efektywność w realizacji nałożonych obowiązków
  • Zaangażowanie w pracę

 

Cechy osobowościowe

  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Umiejętność współpracy z pracownikami
  • Dyspozycyjność

 

Korzyści z podjęcia pracy na stanowisku

  • Unormowany czas pracy
  • Praca w dobrze zorganizowanym zespole
  • Regularność i terminowość wypłat
  • Możliwość szkoleń

Prezentacja firmy

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości.<br/>Działalno... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
4 000PLN - 4 400PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Prawo / Prokuratura, Praca Kontrola jakości, Praca Administracja biurowa, Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi