Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Wsparcie w koordynacji pracowników tymczasowych
Miejsce pracy: Wrocław, Świdnica, Wałbrzych, Dzierżoniów, Oława, Świdnica, Bielawa, Trzebnica
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
wsparcie w koordynacji poszczególnych grup pracowników tymczasowych
raportowanie i ewidencja czasu pracy
prowadzenie telefonicznego wsparcia dla pracowników tymczasowych
stały kontakt z działem HR
Wymagania:
gotowość do pracy w trybie zmianowym (dzień/noc) 4 dni w tygodniu/10 godzin dziennie
bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
komunikatywność
umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
pracę w dynamicznym środowisku
19,50 zł brutto za/h
dodatek za godziny nocne
umowa o pracę tymczasową
bezpłatny transport do i z pracy
obiad za 1 zł
możliwość rozwoju zawodowego
pracę z najlepszymi profesjonalistami na rynku
Jeśli jesteś zainteresowany pracą i rozwojem w naszej firmie, zgłoś się do nas!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?