#

Wsparcie w koordynacji pracowników tymczasowych

Adecco Poland Sp. z o.o.

Szczecin, zachodniopomorskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Wsparcie w koordynacji pracowników tymczasowych

Miejsce pracy: Szczecin
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
• wsparcie w koordynacji poszczególnych grup pracowników tymczasowych
• raportowanie i ewidencja czasu pracy
• prowadzenie telefonicznego wsparcia dla pracowników tymczasowych
• stały kontakt z działem HR


Wymagania:
• gotowość do pracy w trybie zmianowym (dzień/noc) 4 dni w tygodniu/10 godzin dziennie
• bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole


Oferujemy:
• pracę w dynamicznym środowisku
• wyzwania zawodowe
• dojazd bezpłatny z Szczecina i okolic
• pracę z najlepszymi profesjonalistami na rynku
Jeśli jesteś zainteresowany pracą i rozwojem w naszej firmie, zgłoś się do nas!



Numer referencyjny: WK/10/20217/ASZ
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi