#

Wsparcie w dziale administracji i rekrutacji

Adecco Poland Sp. z o.o.

Chrzanów, małopolskie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Wsparcie w dziale administracji i rekrutacji

Miejsce pracy: Chrzanów

Zadania:

  • Redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń,
  • Wsparcie, a następnie samodzielne realizowanie projektów rekrutacyjnych,
  • Weryfikacja i selekcja aplikacji kandydatów zgodnych z poszukiwanym profilem,
  • Identyfikacja odpowiednich kandydatów poprzez poszukiwania bezpośrednie,
  • Sporządzanie raportów,
  • Wprowadzanie danych osobowych do systemu,
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • Udział w obsłudze administracyjnej pracowników,

Wymagania:

  • Mile widziane kilkumiesięczne doświadczenie w obszarze rekrutacji,
  • Wytrwałość w dążeniu do osiągania wyznaczonych celów,
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym,
  • Umiejętność zarządzania swoim czasem pracy ustalaniu priorytetów,
  • Chęć i motywacja do rozwoju w obszarze rekrutacji.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącą liderem w swojej branży,
  • możliwość nabycia umiejętności i doświadczenia,
  • możliwość rozwoju,
  • pracę w miłej atmosferze.




Numer referencyjny: WRA/09/2018/VCH
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi