Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zadania:
• Obsługa pierwszej linii kontaktu: przyjmowanie, rejestrowanie, analizę i klasyfikację zgłoszeń od pracowników firmy • Wsparcie techniczne dla pracowników firmy • Usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i sprzętu IT • Współpracę z działami serwisowymi i helpdesk dostawców sprzętu i usług IT • Udział we wdrożeniach nowych rozwiązań informatycznych
Nasze oczekiwania:
• Miłe widziany status studenta (profil IT) • Doświadczenie minimum 6 miesięcy w HD • Język angielski (B2-C1) • Gotowość do podjęcia pracy od zaraz • Dokładność, skrupulatność
Oferujemy:
• Pracę w międzynarodowym środowisku • Możliwości rozwoju • Umowę o pracę tymczasową • Pakiet benefitów • Pyszną kawę, duuużo kawy!
Numer referencyjny: MS/07/04/17/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?