Wsparcie sprzedaży - Warszawa , mazowieckie
od Axium Sp. z o.o. Sp. K.
Axium Sp. z o.o. Sp. K.
Axium Sp. z o.o Sp.K od ponad 15 lat działa w branży ICT i współpracuje z największymi światowymi producentami rozwiązań sieciowych i nowoczesnych technologii komunikacyjnych. Jesteśmy nowoczesną i otwartą firmą, która przyjmuje do swojego zespołu kreatywnych ludzi.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Wsparcie sprzedaży

Od: Axium Sp. z o.o. Sp. K.
Miejsce pracy: Warszawa

Do szybko rozwijającej się międzynarodowej firmy ICT z siedzibą w Warszawie poszukujemy osoby, która będzie wspierać nasz zespół ds. Sprzedaży, kogoś, kto może sprawić, że doradca klienta będzie bardziej efektywny, wspierając go w codziennych obowiązkach.

Pracownik Wsparcia Sprzedaży to osoba która pracuje w bardzo uporządkowany i dokładny sposób a zarazem jest elastyczna, dzięki czemu umie poradzić sobie z codziennymi wyzwaniami.

Nasz preferowany kandydat musi być asertywny, dokładny, elastyczny, otwarty, dobrze zorganizowany rozumiejący potrzeby klienta / użytkownika.

 

Kluczowe Obowiązki:

 

• wspieranie opiekuna klienta tak aby był skuteczny w zwiększaniu przychodów,

• śledzenie wiadomości e-mail / połączeń

• zarządzanie linią sprzedaży i odpowiednimi działaniami

• sporządzanie miesięcznych raportów sprzedaży,

• odpowiedzialność za bazę danych klientów,

• inicjowanie dokumentacji związaną ze sprzedażą,

• uaktualnianie spraw administracyjnych.

 

 

Oferujemy:

 

• stabilną umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,

• niezbędne narzędzia pracy

• szkolenia w zakresie rozwoju kompetencji

• możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego na rynkach zagranicznych i profesjonalnego rozwoju w firmie

• pozytywna atmosfera pracy w środowisku międzynarodowym.

 

Kwalifikacje:

 

• absolwent kierunków ekonomicznych lub szkół językowych bądź posiadający jakiekolwiek doświadczenie w obsłudze sprzedaży/ zaplecza administracyjnego

• umiejętność wielozadaniowości i szybkiego uczenia się,

• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

• wysokie umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej,

• analityczne i logiczne myślenie,

• umiejętność rozwiązywania problemów,

• umiejętność podejmowania decyzji i dostosowywania się do zmieniającego się otoczenia,

• umiejętność dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole

• kreatywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji

• zdolność zarządzania zespołem,

• obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office jest koniecznością.

Aplikuj