Wsparcie Klienta w obszarze IT z j. angielskim
Wroclaw Wsparcie Klienta w obszarze IT z j. angielskim
Wroclaw
NR REF.: 1133248
Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji prowadzącej działalność ubezpieczeniową i reasekuracyjną poszukujemy kandydatów na stanowisko 1’st line Support with English.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: zapewnienie pierwszej linii wsparcia informatycznego dla wszystkich współpracowników klienta, odpowiadanie na pytania techniczne z zakresu IT, zapewnienie, że zgłaszane problemy są dokładnie rejestrowane, przydzielane, śledzone i w odpowiednim czasie zamykane. Będziesz stanowić punkt kontaktowy w sprawach dotyczących współpracowników za pośrednictwem telefonu, czatu, poczty elektronicznej i portalu.
Poszukujemy kandydatów, którzy posiadają doświadczenie w obsłudze i wsparciu IT klienta. Od kandydatów oczekujemy znajomości angielskiego na poziomie zaawansowanym, podstawowej wiedzy technicznej i doświadczenia w pracy z produktami Microsoft.
Idealny kandydat to osoba proaktywna, lubiąca pracę z ludźmi, chcąca wykorzystywać znajomość j. angielskiego.
Doświadczenie w sektorze usług dla biznesu lub w branży ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem.
Nasz Klient oferuje unikalną możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w interesującej branży i w międzynarodowym środowisku oraz zatrudnienie na czas 6 miesięcy z możliwością długofalowej współpracy.
Firma gwarantuje komfortowe warunki pracy, prywatną opiekę medyczną oraz atrakcyjne wynagrodzenie, jak również dodatkowe benefity.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami
Wroclaw
NR REF.: 1133248
Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji prowadzącej działalność ubezpieczeniową i reasekuracyjną poszukujemy kandydatów na stanowisko 1’st line Support with English.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: zapewnienie pierwszej linii wsparcia informatycznego dla wszystkich współpracowników klienta, odpowiadanie na pytania techniczne z zakresu IT, zapewnienie, że zgłaszane problemy są dokładnie rejestrowane, przydzielane, śledzone i w odpowiednim czasie zamykane. Będziesz stanowić punkt kontaktowy w sprawach dotyczących współpracowników za pośrednictwem telefonu, czatu, poczty elektronicznej i portalu.
Poszukujemy kandydatów, którzy posiadają doświadczenie w obsłudze i wsparciu IT klienta. Od kandydatów oczekujemy znajomości angielskiego na poziomie zaawansowanym, podstawowej wiedzy technicznej i doświadczenia w pracy z produktami Microsoft.
Idealny kandydat to osoba proaktywna, lubiąca pracę z ludźmi, chcąca wykorzystywać znajomość j. angielskiego.
Doświadczenie w sektorze usług dla biznesu lub w branży ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem.
Nasz Klient oferuje unikalną możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w interesującej branży i w międzynarodowym środowisku oraz zatrudnienie na czas 6 miesięcy z możliwością długofalowej współpracy.
Firma gwarantuje komfortowe warunki pracy, prywatną opiekę medyczną oraz atrakcyjne wynagrodzenie, jak również dodatkowe benefity.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.