Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Wsparcie klienta / I linia wsparcia (j. hiszpański)
Wsparcie klienta / I linia wsparcia (j. hiszpański)
Miejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia / Our Client offers
Poszukujemy pracownika dla miedzynarodowej firmy z branży IT. Jeśli chciałbyś / chciałabyś rozpocząć karierę zawodową w globalnej firmie i wykorzystywać znajomość języka hiszpańskiego - mamy dla Ciebie idealną pracę!
Brak doświadczenia lub doświadczenie w innej branży nie jest przeszkodą! Będziesz odpowiedzialny za: przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników, współpracę z kolejnymi liniami wsparcia (inżynierowie serwisu, druga linia wsparcia), udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie użytkowników o postępach prac.
Nasz Klient zapewnia
-wynagrodzenie: 4500zł brutto ,
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio przez pracodawcę),
-okazję do wyspania się rano i rozpoczynania pracy po godzinie 12 :),
-bogaty pakiet benefitów: ubezpieczenie, kartę sportową, prywatną opiekę medyczną,
-brak dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania,
rozwój w obszarze IT (objęte stanowisko jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju w pozostałych sekcjach IT),
wiedzę – doświadczenie jest mile widziane, ale w razie potrzeby, wszystkiego Cię nauczymy- zapewniamy szkolenie od 2 tygodni w zwyż.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- biegła znajomość języka hiszpańskiego (warunek konieczny),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (do komunikacji wewnętrznej w firmie),
- znajomość systemów Windows na poziomie administracyjnym.