Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Wsparcie IT/Helpdesk Assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
Bieżące wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych,
Usuwanie usterek i rozwiązywanie problemów zgłaszanych do Service Desk tj. problemy ze sprzętem, połączeniem, drukarkami, oprogramowaniem,
Opieka nad sprzętem, zastępowanie lub reperowanie wadliwego sprzętu oraz jego części,
Instalacje oraz bieżące aktualizacje oprogramowania.
Wymagania:
Wykształcenie kierunkowe informatyczne lub w trakcie studiów,
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Umiejętność diagnozowania oraz rozwiązywania problemów,
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w strukturze rozproszonej,
Czego z nami doświadczysz:
Możliwości stałego podnoszenia zawodowych kwalifikacji
Pracy w zespole przyjaznych i otwartych osób
Niezbędnych narzędzi: laptop, telefon
Numer referencyjny: HQ/Helpdesk/WAW/2018/11
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?