#

Wsparcie bezpośrednie IT (Field Support)

Euvic Sp. z o.o. - pl

Warszawa, mazowieckie

Wsparcie bezpośrednie IT (Field Support)

Euvic Sp. z o.o. - pl
Euvic – już od kilkunastu lat działamy w obszarze usług informatycznych.

Nasz zespół to dziś ponad 700 specjalistów, a w całej grupie technologicznej Euvic, która skupia firmy informatyczne z całej Polski - ponad 2000. Pracujemy w 15 siedzibach w Polsce i w 3 poza granicami kraju. Euvic to ponad 150 różnorodnych projektów realizowanych w teamach od kilku do kilkudziesięciu osób.

Wykorzystujemy przede wszystkim najnowsze technologie Java oraz .Net, nasze projekty to głównie systemy webowe oraz aplikacje mobilne.

Do współpracy zapraszamy zarówno doświadczonych specjalistów IT jak i początkujących pasjonatów technologii informatycznych.
Podstawowe informacje:
Lokalizacja
Warszawa
Liczba wakatów
1
Minimalne doświadczenie
mniej niż 1 rok
Rodzaj umowy
Na czas nieokreślony
Wymiar etatu
Pełny etat
Wynagrodzenie
? - ? / ? (Brutto)

Do twoich obowiązków należeć będzie:

  • Realizacje zgłoszeń w ramach wyspecjalizowanej grupy wsparcia – aktualizacje systemów operacyjnych do Windows 10
  • Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych, w tym urządzeń związanych z siecią LAN i infrastrukturą telefoniczną
  • Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem systemów operacyjnych i aplikacji
  • Udzielanie porad informatycznych
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • Aktualizacja bazy wiedzy, tworzenie i aktualizowanie dokumentacji oraz procedur

Wymagamy od ciebie:

  • Znajomości budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego
  • Dobrej znajomości systemów operacyjnych rodziny Windows z zakresu instalacji, konfiguracji i obsługi środowiska
  • Umiejętności obsługi instalacji i konfiguracji pakietów biurowych Microsoft Office
  • Umiejętności instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery)
  • Techniczne zdolności i zainteresowanie tematyką IT

Mile widziane:

  • Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych (urządzenia sieciowe, protokoły TCPIP, model OSI, firewall)
  • Doświadczenie w świadczeniu usług wsparcia dla użytkownika
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi