HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Wsparcie Administracyjne w Dziale Sprzedaży
Miejsce pracy: 02-670 WarszawaObowiązki:
Czynności związane z administracją sprzedaży (kontrola faktur marketingowych, porządkowanie załączników)
Rejestracja oraz rozliczanie programów sprzedażowych
Praca w wewnętrznych systemach (wprowadzanie oraz weryfikacja danych)
Dystrybucja dokumentów sprzedażowych do odpowiednich komórek w firmie
Przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych raportów i analiz dla działu sprzedaży
Wsparcie dla zespołu sprzedaży w codziennych obowiązkach.
Oferta:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres 3 - ech lat
Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Zdobycie doświadczenia w firmie będącej liderem na rynku z branży elektronicznej.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe licencjackie – ekonomia / finanse oraz pokrewne
Znajomość programu EXCEL w stopniu średniozaawansowanym (znajomość funkcji matematycznych oraz umiejętność tworzenia tabel przestawnych, wyszukiwanie danych, praca na dużych zbiorach danych) Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2)
Odpowiedzialność.