HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Wsparcie Administracyjne Oddziału
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres zadań:
• Nadzór nad dokumentacją dotyczącą reklamacji, procesu sprzedaży i serwisu (rejestracja umów w systemie, aktualizacja umów serwisowych oraz przedłużanie umów terminowych);
• Przygotowywanie dokumentów dotyczących zmian warunków współpracy z klientem;
• Bieżąca obsługa biura (korespondencja firmowa, obsługa centrali telefonicznej) oraz dbałość o efektywny kontakt z klientami;
• Dbanie o prawidłowy przepływ informacji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów w oddziale;
• Raportowanie statystyk związanych z działalnością oddziału.
Wymagania:
• Doświadczenie na stanowisku administracyjnym;
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel);
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
• Duża samodzielność w pracy oraz postawa proaktywna;
• Zaangażowanie i dokładność;
• Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
• Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
• Stawkę godzinową: 19zł/h brutto;
• Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku;
• Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji.