Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/11/2018.

Wsparcie administracyjne działu HR (2-4 miesiące)

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Wsparcie administracyjne działu HR (2-4 miesiące)
Warszawa
NR REF.: 1106493

Dla naszego klienta, znanej, międzynarodowej firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Wsparcie administracyjne działu HR (2-4 miesiące)

Osoba ta będzie wspierać dział HR w zadaniach administracyjnych w dziale kadrowo-płacowym. Obowiązki będą obejmowały porządkowanie kopiowanie, segregowanie dokumentacji kadrowej a także czynności archiwizacyjne. Dodatkowo, zadaniem będzie przygotowywanie korespondencji, raportów zleconych przez przełożonego i opieka nad aktami osobowymi pracowników.

Poszukujemy dokładnych, sumiennych, skrupulatnych osób, chętnych do zdobycia doświadczenia w pracy biurowej. Wymagamy znajomości pakietu MS Office. Mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego.

Oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Oferta dotyczy pracy na okres ok. 2-4 miesięcy z możliwością przedłużenia.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry