#

WŁOSKI, NIEMIECKI, FRANCUSKI - kontakt z klientem, zdalnie

Selvoy

Warszawa, mazowieckie

Selvoy
Selvoy

WŁOSKI, NIEMIECKI, FRANCUSKI - kontakt z klientem, zdalnie

Od: Selvoy
Miejsce pracy: Warszawa

Poznaj z nami świat telefonicznej sprzedaży! Odkryj swoje możliwości i rozwijaj się każdego dnia!

Tivron to międzynarodowe call center, które odpowiada za proces sprzedaży produktów firmy zewnętrznej. Działamy w branży suplementów naturalnych na wielu rynkach. Pracujemy w gronie ok. 300 osób, a łączy nas sprzedaż i ciągła chęć rozwoju. Dołącz do nas!

Znasz jeden z wymienionych niżej języków? W takim razie sprawdź, co możemy Ci zaproponować!

WŁOSKI | NIEMIECKI | FRANCUSKI

Rekrutujemy na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży z j. obcym

 

Co to oznacza w praktyce i jak wygląda Twój dzień pracy?

  • kontaktujesz się wyłącznie telefonicznie z klientami rynków zagranicznych;
  • obsługujesz połączenia wychodzące i przychodzące;
  • odpowiadasz za dosprzedaż produktów – Twoje główne zadanie w trakcie rozmowy to przekonanie klienta do zakupu produktu;
  • uzupełniasz bazę danych klientów;
  • szlifujesz umiejętności poprzez szkolenia, coachingi i dążysz do osiągnięcia swoich celów.

 

Co oferujemy?

  • pracę w pełnym wymiarze godzin (8-godzinny tryb pracy pomiędzy 8 a 20);
  • wynagrodzenie składające się z solidnej podstawy i wypracowanej przez Ciebie prowizji (zarobki od 4000 netto w górę);
  • współpracę w oparciu o umowę cywilnoprawną;
  • PRACĘ ZDALNĄ z dowolnego miejsca;
  • niezbędne narzędzia do pracy;
  • współpracę opartą na jasnych zasadach;
  • dodatkowe benefity, z których możesz skorzystać: dofinansowanie do karty multisport, opieki zdrowotnej;
  • wewnętrzne szkolenia i warsztaty, które pozwolą Ci szlifować swoje umiejętności;
  • możliwość rozwoju umiejętności językowych poprzez codzienny kontakt z klientami.

 

Szukamy osoby, która:

  • biegle posługuje się jednym z języków: włoski, niemiecki, francuski (Twoja codzienna praca to rozmowy telefoniczne);
  • czuje się jak ryba w wodzie podczas rozmów telefonicznych i jest gotowa prowadzić dziennie ok. 30-40 rozmów;
  • jest dostępna w pełnym wymiarze godzin;
  • odważnie dąży do celu, wszędzie widzi szanse;
  • postrzega call center jako możliwość rozwoju, chce poznać tajniki telefonicznej sprzedaży;
  • tak jak my wie, że wszystko jest możliwe i każdy produkt można sprzedać!

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o nas? Koniecznie prześlij nam swoje cv! Do usłyszenia podczas rozmowy rekrutacyjnej!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez przycisk "Aplikuj".

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi