Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2017.

WKTS - Specjalista. ds sprzedaży i telefonicznej obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:
• telefoniczna promocja produktów
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynku Europy Wschodniej
• zarządzanie bazą potencjalnych i istniejących klientów
• realizacja planów sprzedaży dla segmentu małych i średnich firm
• wykonywanie rozmów wychodzących i przychodzących
• monitorowanie działań konkurencji i rozwoju rynku
• administrowanie historii sprzedaży oraz kontaktów z klientami



Wymagania:
• wykształcenie średnie lub wyższe
• język czeski na poziomie C1
• język angielski na poziomie B2
• minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
• dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office
• umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
• orientacja na cel i zaangażowanie w pracę
• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne



Oferujemy:
• zatrudnienie na umowę o pracę
• wynagrodzenie podstawowe od 4500 do 5000 zł brutto + atrakcyjny system bonusowy
• samodzielność w działaniu oraz pespektywę rozwoju
• pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00-17.00
• pracę w młodym i przyjaznym zespole
• niezbędne narzędzia pracy



Prezentacja firmy

Gi GROUP jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji pracy tymczasowej i doradztwa... personalnego (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 570). Pierwsze kroki stawialiśmy w 1999 roku w Katowicach, obecnie mamy swoje oddziały już w całej Polsce. W marcu 2007 staliśmy się częścią największej włoskiej grupy w sektorze usług związanych z HR.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry