Windows Support (2nd level)
Warszawa Windows Support (2nd level)
Warszawa
NR REF.: 1126608
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Windows Support (2nd level)
Lokalizacja: Warszawa / zdalnie
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)
Współpraca: długofalowa
Stawka:
Zadania:
• Wsparcie techniczne aplikacji, produktów oraz świadczonych usług
• Analiza incydentów oraz współpraca z dostawcami / innymi działami w celu ich efektywnego zarządzania
• Rozwiązywanie bieżących problemów oraz działanie zgodnie z wyznaczonymi SLA
• Dostarczanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań i usług IT
Wymagania:
Technologie:
• Windows Server 2008 – 2016
• Windows 2007 / 10
• MS Office 2010 / 16 / 365
• System Center 2007 – 2016
• Active Directory
• Wirtualizacje
• PowerShell
• LAN / WAN
• MacAfee
• Mile widziane: Azure, ITIL 3.0
Umiejętności miękkie:
• Współpraca w zespole
• Zorientowanie na cel oraz zaangażowanie w powierzone zadania
• Skuteczność
•Efektywna komunikacja z osobami nie/technicznymi
• Angielski na poziomie B2+ (support międzynarodowych klientów wewnętrznych)
Oferujemy:
• Praca w centrum Warszawy lub zdalnie
• Współpraca w oparciu o umowę B2B
• Możliwość korzystania z benefitów (m.in. Multisport i pakiety medyczne)
Jeśli powyższe ogłoszenie brzmi interesująco lub chciałbyś dowiedzieć się więcej szczegółów odnośnie oczekiwań klienta wobec potencjalnych kandydatów, prześlij swoje CV lub skontaktuj się bezpośrednio z Miłoszem, który prowadzi ten projekt rekrutacyjny.
Warszawa
NR REF.: 1126608
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Windows Support (2nd level)
Lokalizacja: Warszawa / zdalnie
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)
Współpraca: długofalowa
Stawka:
Zadania:
• Wsparcie techniczne aplikacji, produktów oraz świadczonych usług
• Analiza incydentów oraz współpraca z dostawcami / innymi działami w celu ich efektywnego zarządzania
• Rozwiązywanie bieżących problemów oraz działanie zgodnie z wyznaczonymi SLA
• Dostarczanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań i usług IT
Wymagania:
Technologie:
• Windows Server 2008 – 2016
• Windows 2007 / 10
• MS Office 2010 / 16 / 365
• System Center 2007 – 2016
• Active Directory
• Wirtualizacje
• PowerShell
• LAN / WAN
• MacAfee
• Mile widziane: Azure, ITIL 3.0
Umiejętności miękkie:
• Współpraca w zespole
• Zorientowanie na cel oraz zaangażowanie w powierzone zadania
• Skuteczność
•Efektywna komunikacja z osobami nie/technicznymi
• Angielski na poziomie B2+ (support międzynarodowych klientów wewnętrznych)
Oferujemy:
• Praca w centrum Warszawy lub zdalnie
• Współpraca w oparciu o umowę B2B
• Możliwość korzystania z benefitów (m.in. Multisport i pakiety medyczne)
Jeśli powyższe ogłoszenie brzmi interesująco lub chciałbyś dowiedzieć się więcej szczegółów odnośnie oczekiwań klienta wobec potencjalnych kandydatów, prześlij swoje CV lub skontaktuj się bezpośrednio z Miłoszem, który prowadzi ten projekt rekrutacyjny.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.