Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/03/2019.

Vendor Data Management Specialist needed!

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Vendor Data Management Specialist needed!
Warszawa
NR REF.: 1118307

Nasz Klient jest znanym na świecie zarządcą nieruchomości. Obecnie do jego siedziby w Warszawie poszukujemy Specjalisty ds. Zarządzania Danymi.

Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Zarządzanie wprowadzaniem dostawców, aby zapewnić zgodność z wymaganiami klienta
  • Zarządzanie wstępną kwalifikacją dostawcy i zgodność z wymogami EHS, bankowego, stabilności finansowej i ubezpieczenia
  • Współpraca z dostawcami i gromadzenie dokumentów w ramach RFP (pozyskiwania, zakupów),
  • Konfiguracja danych podstawowych dostawcy / upewnienie się, że dane są poprawne / podjęcie działań związanych z czyszczeniem danych

Wymagamy:
  • Biegła znajomość języka angielskiego - wymaganie obowiązkowe
  • Minimalny stopień licencjata / magistra i roczne doświadczenie w podobnej roli - wymóg obowiązkowy
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i administracyjne
  • Możliwość jednoczesnego zarządzania wieloma projektami

Oferujemy:
  • konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
  • wysoki standard codziennej pracy
  • możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry