pracownika na stanowisko:
Trener Procesu Posprzedażowego
Miejsce pracy: KrakówZ NAMI BĘDZIESZ:
• prowadził szkolenia dla Pracowników Sklepów (Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis) z obsługi posprzedażowej w obszarze procesu reklamacyjnego,
• uczestniczył w procesie rozwoju i budowy szkoleń w Firmie MIG w obszarze reklamacji,
• badał potrzeby szkoleniowe odnośnie obsługi posprzedażowej.
APLIKUJ JEŚLI:
• minimum rocznego doświadczenia w pracy w salonie sprzedaży
• wiedzy z zakresu prawa konsumenckiego i chęci jej poszerzania,
• doskonałej znajomości i doświadczenia w zakresie procesu reklamacyjnego,
• komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu relacji,
• łatwości w prowadzeniu prezentacji przed większą grupą osób,
• znajomości MS Office na poziomie bardzo dobrym (w tym Power Point),
• mobilności i chęci do wyjazdów służbowych, prawa jazdy kat. B,
• motywacji, chęci do pracy i nieustannego podnoszenia swoich kompetencji,
• znajomości j. angielskiego na poziomie min. B2.
NASZA OFERTA:
• Zniżki na markowe produkty w naszych salonach (Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis, Umbro/Lotto)
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Prywatna opieka medyczna
• Pakiet sportowy OK system
• Kariera w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
• Profesjonalne wdrożenie
• Świetnie zlokalizowane, nowoczesne biuro
• Infrastruktura rowerowa
• Nieformalny dress code
• Udział w inicjatywach charytatywnych
• 30 minutowa przerwa lunchowa wliczona w czas pracy
• Work-life balance
• Świetna atmosfera oparta na życzliwości, szacunku i wzajemnej pomocy
• Imprezy firmowe
• Miłe upominki na różne okazje
• Piknik dla dzieci
• Prezent dla świeżo upieczonych rodziców
• Jabłka na zdrowie