Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24.
Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji.
Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.promedica24.pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Szukamy kandydatów na stanowisko:
Trener Contact Center
Miejsce pracy: Warszawa, 00-807Zakres obowiązków:
• Wsparcie merytoryczne 30-osobowego zespołu w zakresie obsługi klienta
• Dbałość o jakość rozmów telefonicznych
• Monitoring i Coaching
• Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń
• Wdrażanie nowych pracowników
Wymagania:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole
• Doświadczenie w obsłudze klienta
• Zaangażowanie, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
• Mile widziane potwierdzenie certyfikatem kompetencji szkoleniowych/trenerskich
• Znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• Pracę w sympatycznym i zgranym zespole
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, ubezpieczenie grupowe oraz Kartę MultiSport
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy