Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/11/2019.

Trade Marketing Specialist

Warszawa, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta, przedstawiciela niemieckich producentów z branży FMCG, w tym jednego o ponad 100-letniej tradycji w dostarczaniu najwyższej klasy produktów, dostępnych w ponad 30. krajach, rekrutuję Kandydatów - na stanowisko Jr Trade Marketing Managera - z min. 2-letnim doświadczeniem w trade marketingu w firmach z branży FMCG o mniejszej strukturze, z rozwiniętymi kompetencjami PR-owymi i zacięciem digitalowym.

Informacje o kliencie

Nasz Klient jest przedstawicielem dwóch niemieckich producentów z branży FMCG, w tym jednego o ponad 100-letniej tradycji w dostarczaniu najwyższej klasy produktów, dostępnych w kilkudziesięciu krajach. Klient jest europejskim liderem innowacji w zakresie produkcji uwzględniającej troskę o środowisko naturalne, a działania przez niego podejmowane spopularyzowały wykorzystanie materiału PET do produkcji wysokiej jakości opakowań nadających się do ponownego recyklingu. W związku z rozwojem działalności, Klient rekrutuje w swoje szeregi nowego członka zespołu marketingowego i oczekuje od niego kompleksowych działań komunikacyjno-trade'owych wobec swoich kluczowych brandów. Założeniem na nowo-obsadzone stanowisko jest wsparcie działu sprzedaży za pomocą wszelkich narzędzi marketing mix, wprowadzenie nowych produktów na rynek polski oraz internacjonalna współpraca z innymi działami przy wdrażaniu innowacji i lokalnych strategii marketingowych.

Opis stanowiska

Do kluczowych obowiązków Kandydata należeć będą:

  • Tworzenie, implementacja oraz egzekucja strategii trade marketingowej dla kluczowych brandów;
  • Działania, mające na celu poszerzanie zakresu brand awarness na rynku polskim;
  • Tworzenie materiałów marketingowych, w tym digitalowych - zarówno osobiście, jak i we współpracy z agencjami zewnętrznymi;
  • Współpraca cross-działowa, m.in. z działami sprzedaży (analiza i kontrola stocku), logistyki, czy księgowości (raportowanie oraz praca w SAP);
  • Kontrolowanie designu, treści i procesu implementacji opakowań oraz etykiet poszczególnych produktów;
  • Monitoring rynków oraz działań konkurencji - rekomendowanie strategii w oparciu o insighty konsumenckie;
  • Regularne uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych na poziomie lokalnych i rzadziej - międzynarodowym;
  • Zarządzanie pracą asystenta, dającego bieżące wsparcie osobie na tym stanowisku;
  • Reprezentowanie Klienta podczas różnorodnych wydarzeń, w tym wobec przedstawicieli mediów.

Profil kandydata

Od Kandydata na tym stanowisku oczekuje się:

  • Min. 2-letniego doświadczenia w trade marketingu w branży FMCG po stronie producentów o mniejszych strukturach;
  • Wykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne);
  • Znajomości trendów rynkowych oraz insightów konsumenckich;
  • Bardzo dobrej znajomości Pakietu Office (w tym zwłaszcza Power Point oraz Excel);
  • Wielozadaniowości, kreatywności, dużej motywacji do pracy w stylu "all hands onboard", również pod presją czasu - typ "człowieka orkiestry";
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
  • Mobilności i otwartości na podróże służbowe w kraju i za granicą;
  • Wysokiego poziomu zdolności analitycznych, dużych kompetencji miękkich (relacyjność oraz komunikacja);
  • Chęci poszerzania/doskonalenia swoich kompetencji w trade marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji;
  • Doświadczenie w pracy z programem SAP będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

Klient oferuje:

  • Laptop, telefon komórkowy jako narzędzia do pracy;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system bonusowy;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Dopłaty do kosztów za dojazdy komunikacją miejską.

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Rolnictwo , Praca Marketing / PR / Social Media , Praca Rzemiosło / Rzemiosło artystyczne
do góry