Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG. Dzięki doskonale wdrożonej strategii dystrybucyjnej nasz Klient jest liderem w swojej kategorii. Aktualnie nasz Klient szuka Kandydata / Kandydatki na stanowisko:
Nasz Klient szuka osoby ambitnej, zorientowanej na rozwój zawodowy i współpracę z wymagającymi klientami. Szukamy osoby, która rozumie potrzeby Klientów wewnętrznych i potrafi budować partnerskie relacje z działami marketingu i sprzedaży. Na dzisiaj stanowisko jest samodzielne, ale w nieodległej perspektywie czasowej zespół zostanie powiększony o specjalistę.
Zakres obowiązków:
- Tworzenie strategii aktywacyjnej dla kanału nowoczesnego (z naciskiem na Klientów dyskontowych) w oparciu o strategię marketingową i sprzedażową,
- Tworzenie aktywacji tailor-made'owych i cross-categorialnych,
- Zarządzanie polityką promocyjną w erze Smart Shoppera,
- Synchronizacja działań trade marketingowych z działaniami Revenue Managementu (unikanie spirali promocyjnej, dbałość o profitowość prowadzonych działań promocyjnych),
- Współpraca B2C z wymagającymi Klientami (przygotowanie Trade Story, dedykowanych opakowań, gramatur itp.),
- analiza, wnioski i rekomendacje działań wynikających z danych rynkowych,
- współtworzenie standardów dystrybucji asortymentu w oparciu o cele dystrybucyjne.
Oczekiwania względem kandydatur:
- minimum trzyletnie doświadczenie w dziale marketingu handlowego w branży FMCG, OTC lub pokrewnej, preferowane w kanale nowoczesnym, ale Klient rozważy również osoby z doświadczeniem w TT,
- dobre przygotowanie analityczne,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- silna orientacja na realizację celów biznesowych,
- poczucie humoru i umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów,
- chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Nasz Klient oferuje możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole, atrakcyjne wynagrodzenie (podstawe + system premiowy + auto), pakiet świadczeń socjalnych oraz możliwość poszerzenia kompetencji zawodowych.