Zakres obowiązków:
- tłumaczenia ustne i pisemne na potrzeby działu technicznego i handlowego
(specyfikacje i wymagania techniczne, umowy handlowe, karty katalogowe, materiały informacyjne, materiały na stronę www itd.) - prace administracyjne i biurowe – obsługa bieżącej działalności firmy
- korespondencja w jęz. polskim i angielskim
- analizy i negocjacje umów z klientami i dostawcami oraz ich opracowywanie
- analizy dokumentacji przetargowej i udział w przygotowywaniu ofert przetargowych
- kontakty z zagranicznymi dostawcami
- kontakty z klientami
- obsługa zapytań ofertowych
- sporządzanie kalkulacji i ofert
- organizacja transportu krajowego i zagranicznego
- negocjowanie stawek transportowych
- organizacja odpraw celnych
- opieka nad gośćmi zagranicznymi
- opieka nad klientami podczas wyjazdów zagranicznych
- organizacja udziału w targach i konferencjach
Wymagania:
- dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
- znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
- zdolność i chęć uczenia się
- wysoka komunikatywność
- łatwość nawiązywania kontaktów
- odporność na stres i asertywność
- dobra organizacja pracy
- perfekcjonizm, samodzielność, samodyscyplina i inicjatywa w działaniu
Oferujemy:
- ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie
- bardzo dobre warunki pracy
- kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
- specjalistyczne szkolenia
- możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- dodatkowe świadczenia dla pracowników
TŁUMACZ Języka Angielskiego – Asystent/ka w Dziale Handlowym
Pracodawca: ukrytyMiejsce pracy: Warszawa
Renomowana szybko rozwijająca się firma inżynieryjno-handlowa z wieloletnim doświadczeniem
i mocną pozycją w branżach elektroenergetyki zawodowej i telekomunikacji
Poszukuje do warszawskiego biura Kandydatki/a na stanowisko: