Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/07/2019.

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/1757


Obowiązki:

Umawianie spotkań dla obecnych oraz pozyskiwanie nowych klientów do grupy kapitałowej Telestrada S.A.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta


Miejsce pracy: Biernackiego 10 A, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres przemyslaw.maciula@telestrada.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry