Opis stanowiska pracy
Ośrodek szkoleniowo-doradczy, działający w branży informatycznej, PC Open Sp. z o.o. poszukuje pracowników na stanowisko:
Telemarketer/doradca klienta
Osoba podejmująca pracę na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązywanie oraz utrzymanie kontaktów z klientami; przedstawianie oferty firmy; umawianie spotkań handlowo-biznesowych oraz przygotowanie i organizację szkoleń.
Wymagania:
- Umiejętność komunikacji i pracy w zespole
- Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon
- Kreatywność i umiejętność logicznego myślenia
- Duża otwartość i zorientowanie na osiągniecie celu
- Uczciwość i rzetelność
- Dobra organizacja pracy i samodyscyplina
- Duże zaangażowanie
- Raportowanie swoich działań
- Rozliczenia z wykonywanej pracy
- Dobra znajomość obsługi komputera w tym MS Office
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem
Oferujemy:
- Szkolenia i przygotowanie merytoryczne do pracy (zakres szkoleń: obsługa klienta, techniki sprzedaży, obsługa komputera)
- Ciągłe wsparcie
- Narzędzia pracy (telefon komórkowy, komputer)
- Przyjazną atmosferę pracy
- Stałe wynagrodzenie plus premie uznaniowe i motywacyjne
Prezentacja firmy
Specjalizujemy się w szkoleniach oraz doradztwie w zakresie informatyki....
Specjalizujemy się w szkoleniach oraz doradztwie w zakresie informatyki. Tworzymy gotowe rozwiązania ułatwiające pracę na co dzień. W naszej ofercie posiadamy szeroką gamę szkoleń zarówno dla osób rozpoczynających swoją przygodę z komputerem, jak i zaawansowanych użytkowników i specjalistów z działów IT.
Od 8 lat działamy w branży szkoleniowej a zespół nasz tworzą ludzie którzy nauczaniem i tworzeniem nowoczesnych rozwiązań w dziedzinie informatyki zajmują się od wielu lat. Na salach szkoleniowych spędzamy średnio 500 godzin miesięcznie. To czas poświęcony na szkolenia naszych klientów ale również na wzbogacanie naszych doświadczeń, umiejętności słuchania i reagowania na Państwa potrzeby
To Klient jest dla nas najważniejszy! Nasza praca ma sens kiedy Klient po raz kolejny do nas wraca i poleca innym.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/06/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta