Opis stanowiska pracy

Jeżeli chcesz pracować dla jednego z największych dostawców energii elektrycznej w kraju – TAURON Polska Energia S.A - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

Zakres obowiązków:
• telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami,
• diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta.

W zamian oferujemy:
• stałą podstawę wynagrodzenia 16,00 zł brutto/h + system motywacyjny,
• zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram jest ustalany indywidualnie,
• wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
• pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
• realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:
• wysokich umiejętności interpersonalnych oraz pozytywnego nastawienia do ludzi,
• umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, zadawania trafnych pytań oraz aktywnego słuchania,
• motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem,
• bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i aplikacji internetowych,
• dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–20:00.

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych part... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
15
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
2 700PLN - 3 400PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi