Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/10/2018.

Telefoniczne Wsparcie Sprzedaży - 4000 PLN brutto

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Za co będziesz od odpowiedzialny? 

- prowadzenie rozmów handlowych
- badanie potrzeb klienta
- prezentowanie aktualnej oferty handlowej
- przygotowywanie ofert sprzedaży
- umawianie prezentacji handlowych
- współpraca z innymi działami firmy


Czego oczekujemy od Ciebie? 

- doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane telefoniczne)
- umiejętności negocjacyjnych, nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami
- zorientowania na wyniki i realizację targetu
- znajomości języka angielskiego (minimum b1)
- umiejętności analitycznego myślenia, rzetelności i samodzielności w działaniu


Co możemy Ci zaoferować? 

- umowę i pracę i zatrudnienie bezpośrednio u klienta
- atrakcyjną kwotę podstawy i prowizję bez limitu
- benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatkowe dni wolne, lekcje angielskiego w godzinach pracy



Numer referencyjny: SUS/08/2018/WA2

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca IT - Sprzedaż , Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry