Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/01/2019.

Telefoniczna Obsługa Klienta

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Szukasz pracy w telefonicznej obsłudze klienta - infolinia przychodząca?
LUB
chcesz realizować się jako handlowiec i dobrze czujesz się w pracy z klientem - infolinia wychodząca?

Jeśli:

• Cechuje Cię dobra organizacja pracy własnej
• Jesteś osobą komunikatywną i sumienną
• Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem


APLIKUJ DO NAS !


Oferujemy:

Jak agencja rekrutacyjna, dostęp do ofert pracy 40 firm na terenie Warszawy i okolic, m. in. T-Mobile, Innogy, inne
• W zależności od doświadczenia i lokalizacji wynagrodzenie: podstawa 2500- 5000 brutto + premie 300-10 000 zł brutto (średnia miesięczna premia, na podstawie realnych pasków wynagrodzeń, system premiowy i maksimum premii uzależniony jest od firmy w której zostaniesz zatrudniony/na)
• Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowego doświadczenia
• Pracę w przyjaznym, dynamicznym zespole
• Bogaty pakiet benefitów



Numer referencyjny: CALL/WA2/06/2018/VS

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta , Praca Praca dla studenta
do góry