Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/11/2018.

Telefoniczna obsługa klienta 3000 brutto + super benefity

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Oferujemy:

  • Prywatną opiekę medyczną
  • 3000 zł/brutto + Premie
  • Umowę o prace
  • Kartę lunchową
  • Profesjonalne wdrożenie z zakresu administracji i obsługi klienta
  • Komfortowe warunki pracy

Obowiązki:

  • Telefoniczna, Mailowa oraz za pomocą Livechatu obsługa klienta
  • Przyjmowanie oraz realizacja zgłoszeń klientów
  • Transferowanie połączeń na inne oddziały
  • Dokonywanie rozliczeń na kontach klientów
  • Wprowadzanie danych do systemów

Oczekujemy:

  • Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
  • Otwartości na nowe doświadczenia
  • Znajomość pakietu office
  • Komunikatywność, zaradność, cierpliwość
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami


Numer referencyjny: CC/WA2/102018/A3/MC

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry