Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/3633


Obowiązki:

Codzienną obsługę zleceń serwisowych z podległego terenu, naprawę ekspresów do kawy, warników do wrzątku i innego sprzętu gastronomicznego z oferty firmy, bieżącą obsługę serwisową Klientów firmy, realizację wysyłek towarowych związanych z bieżącą obsługą zleceń firmowych, montaże, demontaże urządzeń, szkolenia pracowników Klientów dotyczące użytkowanych przez nich urządzeń, udział w pokazach produktowych, współpraca z licznymi dostawcami firmy, raportowanie do Koordynatora serwisu oraz przełożonych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie techniczne, doświadczenie w naprawach sprzętu elektronicznego/elektromechanicznego, biegła znajmość obsługi komputera w systemie Windows oraz szybkie przyswajanie obsługi innych systemów (np. Android), samodzielność, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista, dobra organizacja pracy, prawo jazdy kat. B, SEP (mile widziane). Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Piekarnicza 12A. Kontakt mailowy: coffema@coffema.pl.


Miejsce pracy: Piekarnicza 12A, 80-126 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: -

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Elektronika / Telekomunikacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi