Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 14/11/2018.

Technik Serwisu w pionie urządzeń bankingowych

Wrocław, dolnośląskie

Diebold Nixdorf Sp. z.o.o.

Opis stanowiska pracy

Nasze oczekiwania:

  • praktyczna znajomość zasad budowy komputerów PC oraz działania sieci LAN;
  • znajomość praktycznego działania modułów elektromechanicznych;
  • znajomość pakietu MS Office;
  • niekaralność;
  • wykształcenie minimum średnie techniczne;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej;
  • prawo jazdy kat B;
  • gotowość do współpracy na zasadzie firma-firma;
  • dobra organizacja pracy;
  • pozytywne nastawienie do współpracy z Klientami;
  • sumienność i zaangażowanie w wykonywanych obowiązkach.

Mile widziane:

  • doświadczenie w wykonywaniu napraw urządzeń elektromechanicznych (skanery, drukarki, sprzęt AGD);
  • wykształcenie wyższe techniczne (lub ostatnie lata studiów), preferowane kierunki elektronika lub mechatronika.

Oferujemy:

  • bardzo ciekawą pracę w serwisie jednej z największych firm produkujących i serwisujących urządzenia samoobsługowe;
  • pracę w zgranym zespole;
  • atrakcyjne warunki pracy.

Prezentacja firmy

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w... Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Global Customer Care Center – ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Warszawskie Centrum jest jednym z czterech w światowych strukturach Diebold Nixdorf. Pracujemy w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi. Oprócz biura w Warszawie, posiadamy również Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie, dedykowane do usług serwisowych dla klientów niemieckojęzycznych oraz Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.

EMEA Business Service – ponad 170 osób wspierających oddziały firmy w 21 krajach. Jesteśmy jednym z 4 regionalnych Centrów Administracyjnych firmy.

Global Delivery Center – ponad 100 osób obsługujących klientów na całym świecie - od Chin i Indii po Kanadę i USA. Nasze systemy działają we wszystkich krajach Europy.

Research and Development Center – ponad 70 osób w najmłodszej jednostce Diebold Nixdorf w Polsce. Naszym zadaniem jest rozwój nowych technologii informatycznych służących do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa systemów płatności.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis , Praca Inżynieria , Praca Praca fizyczna , Praca Inne
Zapisz ofertę
do góry