Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Technik napraw urządzeń elektronicznych i obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Miejsce pracy: Gdynia, centrum handlowe Riviera
Zakres obowiązków:
- obsługa Klientów, doradztwo i prezentacja produktów,
- diagnozowanie usterek telefonów na poziomie modułów,
- wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów elektronicznych,
- wykonywanie aktualizacji oprogramowania,
- testowanie urządzeń po dokonaniu naprawy,
- wystawianie ekspertyzy urządzeń.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę za pośrednictwem Adecco - możliwość nawiązania długotrwałej współpracy i zatrudnienia bezpośrednio u Klienta,
- wynagrodzenie podstawowe + 10% stałej premii,
- praca w stałych godzinach 9:00 - 21:00, na podstawie elastycznego grafiku, dopasowanego do potrzeb pracownika,
- możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych: opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane w dziedzinie elektroniki,
- znajomość podstaw elektroniki, elektrotechniki oraz zdolności manualne i dokładność,
- umiejętność testowania, diagnozowania i naprawy urządzeń mobilnych,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- znajomość języka angielskiego na poz. B2
- umiejętność pracy w grupie,
- gotowość do pracy również w weekendy, w godzinach otwarcia galerii.
Zapraszamy do przesyłania CV poprzez przycisk APLIKUJ!
Poleć naszą ofertę znajomym!
Numer referencyjny: TOK/06/2021/GDA
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.