Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Technik ds. Napraw i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa ursus
Zakres obowiązków:
- Obsługa Klientów z zaangażowaniem oraz zgodnie ze standardami Firmy
- Diagnozowanie usterek telefonów na poziomie modułów
- Wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów elektronicznych
- Wykonywanie aktualizacji oprogramowania
- Testowanie urządzeń po dokonaniu naprawy
- Wystawianie ekspertyzy urządzeń
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane w dziedzinie elektroniki)
- Znajomość podstaw elektroniki, elektrotechniki oraz zdolności manualne i dokładność
- Umiejętność testowania, diagnozowania i naprawy urządzeń mobilnych - mile widziana
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Znajomość języka angielskiego - mile widziana
- Umiejętność pracy w grupie
- Dobra organizacja pracy
- Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Gotowość do pracy również w weekendy, w godzinach otwarcia Galerii Handlowej po 8 godz. dziennie
Oferujemy:
- Umowę o Pracę Tymczasową (jest też możliwa Umowa Zlecenie)
- Wynagrodzenie na Umowę o Pracę - 3360 zł brutto + stałe 10% premii
- Pracę w jednej z Galerii Handlowych w centrum Warszawy
Miejsce pracy - Warszawa Centrum
Kontakt - 695 240 560
Numer referencyjny: TNO/GRM/MKU/2021
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.