#

Technik ds. napraw i obsługi klienta

OTTO Work Force

Gdańsk/Gdynia, pomorskie

OTTO Work Force

Technik ds. napraw i obsługi klienta

Od: OTTO Work Force
Miejsce pracy: Gdańsk/Gdynia

OTTO Work Force POLSKA Sp. z o.o. jedna z wiodących firm z branży agencji pracy i doradztwa personalnego, oferuje pracę w Polsce i za granicą. Obecnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób na stanowisko:

Technik ds. napraw i obsługi klienta

Miejsce pracy: Gdańsk lub Gdynia

Wymagania:

- Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane w dziedzinie elektroniki)
- Znajomość podstaw elektroniki, elektrotechniki oraz zdolności manualne i dokładność – warunek konieczny
- Umiejętność testowania, diagnozowania i naprawy urządzeń mobilnych – mile widziana
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Znajomość języka angielskiego mile widziana
- Umiejętność pracy w grupie
- Dobra organizacja pracy
- Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Gotowość do pracy pięć dni w tygodniu (dwa weekendy w miesiącu), w godz. 10-18 lub 12-20.


Obowiązki:
- Obsługa Klientów z zaangażowaniem oraz zgodnie ze standardami Firmy
- Diagnozowanie usterek telefonów na poziomie modułów
- Wymiana elementów mechanicznych i kompletnych modułów elektronicznych
- Wykonywanie aktualizacji oprogramowania
- Testowanie urządzeń po dokonaniu naprawy
- Wystawianie ekspertyzy urządzeń


Oferujemy:
- Umowę o pracę tymczasową na czas określony (docelowo zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta)
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w renomowanej firmie

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi