#

Techniczne wsparcie Klienta międzynarodowego 4200-5000 PLN brutto

Hays Poland

Kraków, małopolskie

Hays Poland

Techniczne wsparcie Klienta międzynarodowego 4200-5000 PLN brutto

Kraków
Techniczne wsparcie Klienta międzynarodowego 4200-5000 PLN brutto
Kraków
NR REF.: 1105215

Dla naszego Klienta, międynarodowej firmy z globalnym centrum usług wspólnych w Krakowie, poszukujemy obecnie osoby która dołączy do nowopowstającego zespołu IT.

Pracując na stanowisku Customer Service- 1st line Technical Support- będziesz odpowiedzialna/ odpowiedzialny za:przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników, samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT, współprace z kolejnymi liniami wsparcia (inżynierowie serwisu, druga linia wsparcia). Do Twoich obowiązków będzie należało również wprowadzanie wszystkich zgłoszeń do wewnętrznego systemu.

Poszukujemy osób które biegle władają j. angielskim- wymagajny jest poziom C1.Dodatkowym atutem będzie wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku, ale jesteśmy otwarci również na aplikacje osób które chcą zdobyć pierwsze doświadczenie korporacyjne. Ze względu na to, że większość kontaktu z Klientem to rozmowy telefoniczne, poszukujemy osób komunikatywnych, lubiących pomagać innym.

Nowopowstający zespół będzie odpowiadał za globalne wsparcie klienta- poszukujemy osób zainteresowanych pracą zmianową, 24/7.

Nasz Klient oferujeatrakcyjne wynagrodzenie (4200-5000 PLN brutto w zależności od doświadczenia), pakiet benefitów pozapłacowych, w tym kartę multisport i prywatną opiekę medyczną.

Jeśli znasz biegle język angielski i interesuje Cię praca we wsparciu IT- nie czekaj! Aplikuj!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi