#

Technical Support

Workforce Logiq

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Workforce Logiq dla swojego międzynarodowego Klienta z branży produkcyjnej w Krakowie poszukuje osób na stanowisko: Technical Support.

 

Obowiązki:

- organizowanie napraw serwisowych;

- podłączanie sprzętu;

- podłączanie prezentacji;

- utrzymanie sprzętu w pomieszczeniach konferencyjnych (regularna koordynacja);

- wsparcie techniczne podczas spotkań wewnętrznych i w trakcie konferencji (podłączanie mikrofonów, projektorów itp.);

- zamawianie różnych niestandardowych sprzętów;

- współpraca z globalnym supportem.

 

Oferujemy:

- umowę o pracę lub umowę zlecenie lub współpracę na B2B;

- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, dodatkowy budżet na szkolenia i treningi.

- pracę w środowisku międzynarodowym.

Wymagania

Aplikuj, jeśli posiadasz:

- wykształcenie wyższe informatyczne lub jesteś studentem studiów informatycznych;

- bardzo dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2);

- doskonałe zdolności interpersonalne, łatwość w komunikacji;

- chęć zdobywnia dalszej wiedzy w środowisku międzynarodowym.

Prezentacja firmy

Workforce Logiq, formerly ZeroChaos, is a global provider of work... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Programowanie / Analizy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi