#

Technical Support Manager

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Technical Support Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania:
• Posprzedażowe wsparcie techniczne dla klientów B2B w obszarze produktów Business Display;
• Przeprowadzanie szkoleń technicznych w zakresie nowych produktów;
• Wsparcie techniczne zespołu sprzedażowego podczas spotkań z klientami;
• Przygotowywanie dokumentacji technicznej (biuletyny, wytyczne dotyczące napraw, materiały szkoleniowe) dla techników i punktów serwisowych;
• Monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności usług oraz zarządzanie planami poprawy;
• Zarządzanie autoryzowanymi punktami serwisowymi.


Wymagania:
Min. 2 -letnie doświadczenie techniczne w zakresie produktów Business Display, monitorów, laptopów, tabletów, TV, telefonów komórkowych;
• Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: Elektryka, Elektronika, Mechanika;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - min. B2;
• Nastawienie na szukanie rozwiązań we współpracy z klientami;
• Świetnie rozwinięte zdolności analityczne oraz doświadczenie w przygotowywaniu raportów, zestawień i analiz;
• Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność ustalania priorytetów i wielozadaniowość;
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.


Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u jednego z liderów w branży elektronicznej;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa;
• Niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon i laptop;
• Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w znanej, międzynarodowej firmie;
• Dogodną lokalizację i nowoczesne biuro w centrum Wrocławia.



Numer referencyjny: TSM/ WA2/01/2018
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi