#

Technical Support Engineer with French

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Technical Support Engineer with French

Miejsce pracy: Warszawa
2-10-53669
Wynagrodzenie: 7500 - 8500 PLN

Naszym klientem jest globalna firma z branży telekomunikacji, dostarczająca nowoczesne produkty i usługi dla partnerów biznesowych. Obecnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:

Tehchnical Support Engineer - posługujących sie biegle językami: Francuskim, Niemieckim lub Rosyjskim

Zadania:
- Współpraca z klientami (obszar EMEA) w celu rozwiązaniu problemów technicznych - dotyczących aspektów technicznych instalacji, obsługi i konserwacji produktu w odniesieniu do sprzedaży lub kwestii związanych z naprawą
- Obsługa ticketów przez telefon, e-mail, czat internetowy, wideo itp.
- Pełna aktualizacja systemu CRM
- Obsługiwanie zapytań dotyczących licencjonowania produktów i usług

Wymagania:
- Biegła znajomośc jednego z języków: rosyjski, niemiecki, francuski oraz znajomość języka angielskiego
- Mile widziane wykształcenie wyższe
- Minimum 1-2 lata relewantnego doświadczenia
- Dobra znajomość środowiska i aplikacji Windows i MAC
- Praca na stanowisku wsparcia technicznego, najlepiej w sektorze Unified Communications, byłaby korzystna;
- Dodatkowa certyfikacja techniczna jest zaletą

Korzyści:
- Lokalizacja biura: Centrum Warszawy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z szerokim pakietem benefitów
- Praca w bardzo nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, która stale zwiększa liczbę zatrudnianych pracowników
- Atrakcyjne wynagrodzenie + pakiety szkoleniowe

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi