Team Leader
Miejsce pracy:Sosnowiec
Cztery kluczowe obszary odpowiedzialności Team Leadera zawsze wiążą się z obsługą klienta, utrzymaniem jakości, bezpieczeństwa oraz wydajności pracy współpracowników. Team Leader odpowiada za realizację zadań produkcyjnych. Pomaga również kierownikom w codziennym zarządzaniu działem również kierownikom w codziennym zarządzaniu działem.
Kluczowe obowiązki:
• Realizacja zadań produkcyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem: pobieranie towaru/pakowanie zamówień, przyjmowanie/przechowywanie towaru, zapewnienie zgodności stanów magazynowych oraz rozładowywanie/załadowywanie wózków w tempie wyznaczonym dla każdego zadania lub wyższym;
• Pomoc kierownikowi w codziennym zarządzaniu działem/pracą FC np. w przydzielaniu pracowników, prowadzeniu zebrań, przydzielaniu zadań służbowych, instruktażu, szkoleniu oraz komunikacji z zewnętrznymi i wewnętrznymi dostawcami;
• Rozwiązywanie problemów oraz przekazywanie ich w razie potrzeby do kierownika;
• Uczestniczenie w realizacji koncepcji Lean/Kaizen, Black Belt oraz innych inicjatyw doskonalenia procesów;
• Pomoc w utrzymaniu czystości i ładu w miejscu pracy;
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie.
W przypadku kandydatów, którzy przejdą pomyślnie proces rekrutacji, zostanie przeprowadzona weryfikacja wcześniejszego zatrudnienia.
Naszym pracownikom oferujemy również:
- Bonus roczny w wysokości 15% pensji
- Prywatną opiekę zdrowotną
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę Multisport
- 26 dni urlopu rocznie
Wymagania:
• Umiejętność obsługi komputera i pakietu programów Microsoft Office (Outlook, Word, Excel);
• Świetne umiejętności komunikacyjne – w zakresie instruktażu, szkoleń czy pomocy udzielanej członkom zespołu, umiejętność skutecznego komunikowania się z grupą co najmniej 20 współpracowników;
• Nietuzinkowe myślenie, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań oraz umiejętność dobrej oceny sytuacji;
• Doświadczenie w pracy w środowisku produkcyjnym;
• Wzorowa frekwencja i punktualność;
• Ciągła realizacja celów wydajnościowych działu lub wykraczanie poza ustalone cele;
• Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego;
• Doskonałe umiejętności interpersonalne;
• Doświadczenie w pracy ze wskaźnikami efektywności oraz procedurami doskonalenia procesów (jak, kiedy, kto);
• Umiejętność pracy dla różnych kierowników: kierownicy zmieniają działy w ramach realizacji potrzeb firmy i w miarę wzrostu firmy Amazon pracownicy muszą potrafić dostosowywać się do zmian w kierownictwie;
• Mile widziana znajomość języka angielskiego
Brzmi ciekawie? Czekamy na Twoją aplikację! Załącz CV w języku polskim i angielskim do swojej aplikacji w systemie.
Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą zadzwoń pod numer Rekrutacji:
Katowice/Sosnowiec 723 190 191K