Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2018.

Team Leader zespołu Help Desk IT ze znajomością języka niemieckiego

Wrocław, dolnośląskie

SPRING PROFESSIONAL

Opis stanowiska pracy

Jakie będą Twoje główne obowiązki na stanowisku?

  • Zarządzanie zespołem działu IT w celu zapewnienia wsparcia technicznego na poziomie pierwszym
  • Analiza oraz eskalacja nierozstrzygniętych problemów w celu szybszego ich rozwiązania
  • Zapewnienie oraz utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta dla wszystkich zapytań dotyczących pomocy technicznej
  • Odpowiedzialność za zarządzanie incydentami oraz za rejestrację wszystkich połączeń w systemie Service Desk
  • Przydzielanie oraz dostosowywanie bardziej złożonych połączeń do odpowiedniego członka działu wsparcia IT
  • Badanie potrzeb zespołu oraz motywowanie w celu zapewnienia wysokiej obsługi klientom wewnętrznym

Czego nasz Klient oczekuje od Kandydata?

  • Biegłej znajomości języka niemieckiego i angielskiego
  • 2-3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem IT Service Desk/Help Desk
  • Certyfikat ITIL na poziomie minimum “Foundation”
  • Silnie rozwinięte kompetencje analityczne oraz umiejętność pracy z zespołem
  • Wiedza techniczna na temat aplikacji komputerowych i aplikacji Microsoft

Co nasz Klient oferuje w zamian?

  • Bezpieczeństwo i stabilność zatrudnienia - umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie automotive o ugruntowanej pozycji i dynamicznym rozwoju,
  • Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy z domu)
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kafeterię benefitów, multisport, ubezpieczenie grupowe, kursy językowe)
  • Owoce, słodycze i kanapki każdego dnia

 

Prezentacja firmy

Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w... procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems
Zapisz ofertę
do góry