Team Leader zespołu Call Center z językiem czeskim
Miejsce pracy: CieszynSzukasz ciekawych wyzwań zawodowych?
Jesteś osobą która ceni sobie dobrą atmosferę współpracy?
Dobrze czujesz się w międzynarodowych zespołach?
Aplikuj!
Opis stanowiska:
Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów
Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym
Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów
Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań
Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań
Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności
Wymagania:
Znajomość języka czeskiego i polskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center
Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu
Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
Otwartość, proaktywność
Oferujemy:
Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz system premiowy
Wiele wyzwań pozwalających na podnoszenie kwalifikacji
Dynamiczne, środowisko sprzyjające rozwojowi zawodowemu
Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
System benefitów
Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy