Team Leader z językiem niemieckim
GdanskTeam Leader z językiem niemieckim
Gdansk
NR REF.: 1165435
Mówisz po niemiecku i angielsku? Masz pierwsze doświadczenie w kierowaniu zespołem? Aplikuj i zostań Liderem Zespołu Obsługi Klienta z językiem niemieckim dla drugiej co do wielkości firmy ubezpieczeniowej na polskim rynku, pioniera najbardziej innowacyjnych rozwiązań w tym sektorze!
Twoje przyszłe obowiązki na stanowisku Lidera Zespołu ds. Obsługi Klienta:
Szukamy osoby, która posiada:
Oferujemy:
Aplikuj już dziś i dowiedz się więcej!
Gdansk
NR REF.: 1165435
Mówisz po niemiecku i angielsku? Masz pierwsze doświadczenie w kierowaniu zespołem? Aplikuj i zostań Liderem Zespołu Obsługi Klienta z językiem niemieckim dla drugiej co do wielkości firmy ubezpieczeniowej na polskim rynku, pioniera najbardziej innowacyjnych rozwiązań w tym sektorze!
Twoje przyszłe obowiązki na stanowisku Lidera Zespołu ds. Obsługi Klienta:
- Wspieranie pracowników w zorientowanej na klienta obsłudze w codziennej działalności biznesowej
- Bycie odpowiedzialnym za zarządzanie zespołem, pełnienie funkcji leadera
- Dbanie o cele i wyniki pracowników oraz o dobrą jakość docelowych usług
- Uczestnictwo w optymalizacji procesów pracy
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Rozbudowa istniejących materiałów szkoleniowych, informacyjnych i wewnętrznych baz wiedzy
- Gromadzenie i ocena statystyk w kontekście zarządzania jakością oraz wyprowadzenie i wdrożenie odpowiednich środków jej poprawy
- Trening oraz opieka nad praktykantami i nowymi pracownikami
Szukamy osoby, która posiada:
- Minimum rok doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem (najlepiej 4-5 osobowym)
- Płynne posługiwanie się językiem niemieckim oraz angielskim
- Wiedzę biznesową, przedsiębiorcze myślenie
- Doświadczenie w zarządzaniu rozwojem pracowników oraz w ich edukacji i szkoleniach
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne – umiejętność analizowania, słuchania i formułowania zaleceń.
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętności analityczne
- Dokładność i dbałość o szczegóły
- Chęć odbycia tymczasowego szkolenia w Niemczech
- Wcześniejsze doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta jest mile widziane
Oferujemy:
- Pakiet benefitów
- Możliwość dołączenia do międzynarodowej organizacji i dostosowania swojego rozwoju do wzrostu organizacji
- Możliwość nauki i rozwoju kariery w międzynarodowym środowisku
- Niezależną kulturę firmy
- Możliwość pracy w domu
Aplikuj już dziś i dowiedz się więcej!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.