#

Team Leader w dziale należności z językiem niemieckim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Team Leader w dziale należności z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Katowice
7-11-53987

Dla naszego Klienta, firmy działającej w sektorze Business Services w Katowicach,
poszukujemy Kandydatów z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego na stanowisko Team Leadera w dziale OTC / należności.

Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za:

- zarządzanie zespołem specjalistów z obszaru Order to Cash,
- zapewnienie odpowiedniego poziomu wykonywanych zadań,
- analiza, monitorowanie i raportowanie poziomu świadczonych usług w odniesieniu do wyznaczonych standardów,
- udział w projektach usprawniających procesy,
- zarządzanie relacją z Klientem,
- udział bądź wsparcie projektu przenoszenia procesów.

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)
- wiedza z obszaru księgowości poparta doświadczeniem,
- dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem, preferowane w środowisku SSC/BPO
- kompetencje w zakresie zarządzania i rozwijania relacji z Klientem wewnętrznym
- doświadczenie w kontekście dostarczania ustalonego poziomu realizacji usług (SLA/KPI).

Korzyści:
- możliwość udziału w migracji procesu z Niemiec
- samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju kompetencji w obszarze zarządzania zespołem
- pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, pakiet multikafeteria)
- atrakcyjne wynagrodzenie z możlwiością uzyskania premii.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi